نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4485
-
الف
+

ناگفته «زهرا سعیدی» از نقش آفرینی در سریال «یوسف پیامبر»

«زهرا سعیدی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از تجربه نقش آفرینی در سریال «یوسف پیامبر» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «زهرا سعیدی» بازیگر سریال در حال نشر «یوسف پیامبر» در نقش «فائقه» خواهر حضرت یعقوب، در یک مصاحبه از خاطراتش در این سریال و آخرین فعالیت هایش سخن گفت.

«زهرا سعیدی» از تجربه بازی در این نقش گفت: آن زمان، روزهای رونق کار ما بود و همه چیز خیلی خوب و حرفوی پیش می رفت. برای همه چیز مثل دکور، لباس، گریم و غیره وقت کافی صرف می شد تا یک کار جذاب آماده شود. اکنون که یاد آن روزها می افتم احساس می کنم یک قرن گذشته است.

وی در خصوص جذابیت های کرکتر «فائقه» گفت: «فائقه» شخصیتی عملگرا بود و نقش موثری در قصه داشت. در عین حال، مطمئن بودم که سریال هم یک اثر جذاب و موفق خواهد شد.

بانو سعیدی با بیان اینکه شخصیت «فائقه» واقعا در تاریخ بوده و در قرآن هم درباره او نوشته شده، گفت: فائقه هم مانند همه خواهران است و دوستدار و غمخوار برادرش. تنها تفاوتش این است که از دیگر خواهران، معروف تر و شناخته شده تر است. فائقه اولین کسی است که متوجه حسادت برادران یوسف به او می شود و به همین دلیل هم سعی می کند که یوسف را نزد خود نگه دارد و به نوعی از او محافظت کند.

او درباره تجربه کار کردن با مرحوم سلحشور افزود: بسیار تجربه خوبی بود. یک فضای حرفوی برای یک کار سطح بالا فراهم بود. همچنین فضای شادی در پشت صحنه حکمفرما بود. مرحوم سلحشور برعکس بعضی از کارگردانانی که کار تاریخی می سازند و معمولا بداخلاق و بی حوصله هستند، بسیار مهربان بود. خیلی با آرامش کار می کرد و اصلا بخاطر بزرگی پروژه دچار استرس نمی شد و آن را به بازیگران منتقل نمی کرد.

«زهرا سعیدی» از خاطره خود در این سریال به خبرگزاری دانشجو گفت: بازیگری را که نقش کودکی های یوسف را بازی می کرد به شدت دوست داشتم، تا آن جا که گاهی دلم برایش تنگ می شد. تمام روزهایی که سرصحنه سریال یوسف پیامبر بودم برایم خاطره است.

بانو سعیدی درخصوص آخرین فعالیت های خود در دنیای بازیگری گفت: من یک سال است دعوت به هیچ کاری نشده ام و در خانه هستم. دیگر در این روزها هم که قرنطینه هستم و خانهنشین. پیشنهادات خیلی ضعیف هستند.

«زهرا سعیدی» زاده ۵ حوت(اسفند) ۱۳۳۱ در آبادان یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

بانو سعیدی که پیش از یوسف پیامبر، تجربه بازی در سریال های تاریخی و مذهبی دیگری همچون «مریم مقدس» را داشته است، از روزهای ساخت «یوسف پیامبر» به عنوان روزگار طلایی و پر رونق حرفوی خود نام می برد.

بازیگر سریال های «همسایه ها»، «روزهای زندگی» و «کیمیا» اعتقاد دارد ارائه تصویری زیبا از قصه جذاب حضرت یوسف باعث شده که سریال یوسف پیامبر با استقبال فوق العاده در داخل و خارج کشور مواجه شود.

از جمله آثاری که «زهرا سعیدی» در آن ها ایفای نقش کرده می‌توان به فلم های سینمایی «شیدا» (۱۳۷۷)، «انتظار» (۱۳۷۹)، «دختری به نام تندر» (۱۳۷۹)، «صنوبر» (۱۳۸۰)، «تیک» (۱۳۸۰)، «بی تو تنهایم» (۱۳۸۰)، «دوشیزه» (۱۳۸۱)، «سالاد فصل» (۱۳۸۳)، «چهره به چهره» (۱۳۸۷)، «ملک سلیمان» (۱۳۸۹) و «شبکه» (۱۳۸۹) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

دانلود سریال «مریم مقدس»

م ح

نظر شما
ارسال نظر